En hel helg...

Han kom hit i fredags. På natten. För att han ville sova med mig!

Var ut på Bolanche i lördags, sov i Djurmo.
På soffan. För att han låg i HELA sängen och snarkade. Högt och länge.
Jag har mycket svårt att sova när folk ska snarka.
Det är därför jag kör med soffsoverier.

Kollade lite OS igår morse, snowboard.
Men sen, sen var det racing med bil på sjö!
DET var riktigt jävla roligt! Meeera!

Pratade med Anders på msn och blev skiträdd när det blev helt svart i lägenheten.
För nu är det två lampor som är trasiga och då blir det mörkt kan jag lova.
Måste komma ihåg att inte glömma bort att köpa nya imorgon... Svårt.
Dessutom ar en lampa nått konstigt lysrör av minimodell som alldeles säkert är
ruskigt svårt att få tag på.
Och om det är lätt att få tag på så är det säkerligen pissdyrt.
Men antagligen är det både svårt OCH dyrt.
Det visar sig imorgon om jag minns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback