Första inlägget - om saker jag vill...

"Välkommen till min nya blogg!"


Som sagt; jag vill ha det mesta, men på grund av bristande självdiciplin och ett uns feghet, så verkar jag inte få det.

Om förhållandet då:
Det har snart gått 6 månader... Det är ett halvt år det.
Då kan man ju tycka att stampandet och trampandet på samma fläck skulle ha utvecklats till ett steg, men jag vet inte. Kanske inte ser sånt eftersom jag är mitt uppe i det?

Eller så beror det på hans ålder; 22 år. Att jämföras mot mina 28.
Och då funderar jag på om det inte är bättre att träffa nån i min egen ålder?
Fast det där med att "hitta nån i sin egen ålder" är ju skitsvårt! För jag kan faktiskt inte veta från början hur gamla dom är!
Tror egentligen inte riktigt att stampandet har så mycket med åldern att göra; det har med MIG och med HONOM att göra. Vi pratar inte.
Inte om väsentliga saker iallafall.
Kollade på "Sex Inspectors" igår, och det kanske är SÅ man ska göra? Bjuda hem ett par experter som säger åt en vad, och hur, man ska göra och säga.
Jag skulle ju skitgärna vilja att han pussar mig i nacken när jag får för mig att vara lite husfruig och laga mat.  Men det kan han inte veta om jag inte säger det...
Men om jag säger det så kanns det som att han gör det bara just för att jag sagt det och inte för att han vill det. Och så är det med det mesta jag vill.
Så då säger jag inget och skyller mig själv.

Jag vill att han ska krama mig bakifrån. Men det säger jag inte heller förstås.
Och jag vill kunna hångla för hånglandets skull, inte för att det nödvändigtvis måste leda till sex.
Men jag är tyst. Och skyller mig själv.
Fast nån gång ska jag säga nåt. Ja, det ska jag verkligen.

Om jobbet då:
Börjar om 2 timmar. Jag jobbar på ett av dom största bolagen för privat telefoni.
Ingen dans på rosor; tar skit 6 timmar om dagen. Och inte har det blivit bättre av att konkurerande bolag har dykt upp som hårlöss på dagis,
Men att jobba 75% är alldeles lagom, borde alla få göra!

En katt har jag också. Ett monster till katt. Halvfabrikat av märket huskatt/norsk skogskatt.
Han lystrar till namnet Figgo (om han lyssnar över huvud taget.).
Till HONOM kan jag säga ALLT jag vill att han ska göra, men det skiter han i.
Han gör mest allt jag inte vill.
När jag kom hem från Djurmo igår hade han t ex bajsat i min säng.
Det var å andra sidan inte alls hans fel; Anders (22 år) hade glömt att lämna toalettdörren öppen.
Men så vidare trevligt med kattbajs i sängen är det INTE!

Dessutom gillar jag när han smeker mig på ryggen. (Anders, inte Figgo.)
Men jag säger inget.
Jag tror att jag ska säga det idag!

------------------

Kl. 16.16
Jahapp. Då sitter man här på jobbet och pratar skit. Tar en paus och skriver lite skit istället.
Allvarligt, jag trodde att våren var på väg för ett tag sedan.
Ack så jag bedrog mig. Fast det är dock bättre att jag bedrar mig själv än att någon annan gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback