Jag gjorde det!

Japp, jag skickade ett sms som löd exakt som följer;
"Jag gillar när du smeker mig på
ryggen på offentliga platser. OCH
på icke offentliga platser. Puss."
Fast jag fick ingen respons. Såklart.

-------------

Dessutom var det nära att jag blev vansinnig på jobbet igår.
Jag jobbade till 21.00, med tre rookies. Detta resulterade i att
dom till slut stod i KÖ för att fråga mig grejer...
Det var förödande för min samtalsstatistik kan jag lova!
Och när jag skulle kolla mitt schema, för att ha koll på rasten,
så stod det att jag var sjuk?
Jo visst, men man behöver väl inte anta att jag inte ska ta mig
till jobbet bara för att det är måndagen efter den stora Manpowerfesten!
Var tvungen att gå till schematanten och rätta henne.
Tur för mig att jag såg det, annars hade dom blåst mig på en dagslön.
Jävla miffon,
Men ja, det är väl Manpower i ett nötskal antar jag. Virriga till tusen.

-------------

Glömde en grej; jag vet inte vad vi ska göra! Jag och Anders (22 år).
-Ska vi göra nåt idag? frågar jag.
-Ja, det kan vi väl, svarar han.
-Okej. Vad vill du göra då?
-Jag vet inte, har du nåt förslag?
-Vi kanske kan åka någonstans? säger jag optimistiskt-
-Vart då? undrar Anders (22 år).
-Jag vet inte.
-Inte jag heller.
Vi åker nästan aldrig någonstans, vi kollar på film istället.
Fast i söndags åkte vi ända till Kupolen där han köpte strumpor.
Det tog 10 minuter.

Men vad ska man hitta på då? För det kan ju inte behöva kosta
dyra pengar varje gång man vill umgås lite och göra nåt ihop?
Nåt annat än att kolla på film och knulla.

-----------------

Kl 20.41
Jag dööör nästan på jobbet. Är hjälpreda åt dom nya ikväll också tydligen.
Jag borde få mer betalt. Men det får jag inte.
Konstigt är det att dom låter MIG sitta själv som back up. Jag är ju liksom
lite otrevlig av mig...

Tänker på att jag jättegärna vill bli överraskad. Och då tänker jag även Alla Hjärtans Dag...
Fast det kan man antagligen se sig om i stjärnorna efter pga att Anders (22 år) sa att man
inte kan ÖNSKA sig presenter då. Man bara får dom liksom...
Och med hans guldfiskminne så har han redan glömt den där dagen 15 gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback