Ett kap.

Jag gillar verkligen dom där dagarna när man, trots att man precis har vaknat, känner sig som ett kap..!
Har Ni sådana dagar? I så fall fattar Ni känslan. Idag var det INTE en sån dag...
Idag kände jag mig bara trött och ville inte alls gå till jobbet.
Och så var det kallt också.
Inte nog med det; när jag kommer hem måste jag sortera tvätt och fixa nåt slags käk antar jag. Jag vill ju bara sova lite. Utan öronproppar.

Men åhh;
Jag vill inte tvätta.
Jag vill inte jobba.
Jag vill inte kissa i en burk.
Jag vill inte laga mat.
Jag vill inte.

Däremot skulle jag kunna tänka mig händelser utöver det vanliga. Saker som jag inte är beredd på.
Ja, fast inget läskigt eller nåt som gör ont förstås..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback