Helt omvänt.

Alltså; i helgen hade jag det utomordentligt bra, men nu är det en ny arbetsvecka och det känns inte alls lika bra.
Mest tråkigt. Och imorse vaknade jag med världens superhörsel! Det kunde ha varit coolt men då var det bara mycket irriterande... När jag spolade på toaletten lät det hur högt som helst så jag trodde att det var nåt fel. Sen satt jag på balkongen men var tvungen att gå in när folk envisades med att smälla igen bildörrar och skratta utav bara helvete.
För att inte tala om hur fläkten i sovrummet lät..! Fastän jag satt i vardagsrummet så hörde jag hur det dånade.
Jag gick och stängde av och efter en stund hörde jag som vanligt igen.
Och det var ju tur det.
Hittade förresten en badbild på Facebook som Ni får njuta av. :D





Foto: Erik Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback