Ibland hänger man inte med.

Oj, så mycket konstigt det hände i lördags..!
Hos Madde & Henrik var det mycket folk som man INTE kände. Det kom en tjej och Svansis skulle vara trevlig, sträckte fram handen och skulle hälsa men då ville hon hellre kramas. Som om dom kände varandra liksom.
- Jaha, oj, det blev en kram, sa Svansis förvånat.
Sen hälsade hon på mig och sa att vi hade setts flera gånger..? "Jaha, jaså?"
Ja, på krogen fick jag berättat för mig. Ja, mycket möjligt men jag minns inte. Tror att det beror på att hon hade en så intetsägande uppsyn, en sån där som man inte lägger på minnet.
Svansis kollade på mig, ryckte på axlarna med en frågande min och jag gjorde detsamma.

Sen åts det kräftor. Efter det skulle det lekas lekar men som tur var hade jag fortfarande fullt upp med kräfteriet så jag slapp. :D Men jag är lite besviken på mig själv; 36 stycken bara. Men det var inte mitt fel, dom tog slut...



Stackarn.


Klart!


Dom fick hålla på.

Sen gick jag och Svansis på Bolanche och där var det också lite konstigt; jag stog vi dj-båset (som vanligt) när två killar ville att jag skulle fota dom. Okej. Efter en stund kom en av dom fram och gav mig en t-shirt? Jahapp?
Tror att det kan ha varit från ett av banden som spelade.
Och i rökrummet pratade jag med Jenny (på jobbet) när min gympalärare från högstadiet blev osams med nån tjej.
Det puttades endel och var lite pinsamt. Mest för att han hade sin vindjacka knuten runt midjan.

Bilden var värd en t-shirt!



Lantz1, Hispan, Lantz2 och Helena. :)

Ja, det var den helgen det och idag är det en ny måndag och jag får snart gå och jobba. Fast jag är ledig på fredag så det är värt. Och lön imorgon. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback