Inte helt enligt planerna. :D

Sådär då, då är vi hemma igen efter en grym Stockholmshelg. Fast det gick ju inte riktigt som planerat dock.
Vi kom ner, letade parkerinsplats på Söder (hur frustrerande som helst) och sen drack vi en öl i lägenheten. Sms:ade Fredde men då skulle dom till Bröderna Olssons så vi traskade dit.
Hur varmt som helst på nedervåningen.
Och Svansis berättade att han hade sett på Discovery att om tjejer var svettiga på överläppen så var dom sugna på att liggas... Det var jobbigt att jag var det hela tiden. Svettig på överläppen alltså. Konstigt.


Bröderna Olssons är bra skit trots att det kan vara svettigt ibland.


Kan vara trångt i baren, så det smartaste? är är att köpa flera öl åt gången!

Jag försöker göra en "Amandavardet" med tillhörande ljud.
Fredde ser skeptiskt ut.

Dom coola killarna.

Eftersom dom stänger 01.00 så fortsatte vi ett par gator bort till Bar 122 där jag och Svansis blev ganska mycket fullare. Fast det spelades perfekt bra musik och var mycket roligt. Och det fattade man ju att jag lära vara med på vimmelbild, kolla på den
här.

Fredde och Adam. :D


Men din lilla, jag skulle kunna..!


Adam skulle gå på bröllop dagen efter. Perfekt. ;D


Vi gick hem vid 03.15 kanske. Eller ja, vi gick så gott vi kunde kan man säga. ;D
På lördagen var vi orutinerat bakfulla hur länge som. Fredde skickade ett sms och frågade om vi skulle gadda oss. Ja, han är ju alltså tatuerare på Salong Betong.
"Ja, fan, När?" svarade vi. Han skulle till mässan och hämta färger och lite sånt så vi flanerade lite och åt thailunch.
Fick en väldigt befriande men jobbig skrattattack när vi skulle betala. En sån där man kunde få när man gick i skolan, tåraranda rinner och det är omöjligt att sluta!
Fick ett gratisprov på Avril Lavignes nya parfym, men Svansis trodde att det var ett vattenpass. Ha, ha, ha!


Avril luktar INTE gott om hon använder sin parfym.


Vid 17-tiden åkte vi till studion i Högdalen. (Fast enligt min mobilbloggning ligger den typ vid Globen...)
Där hade dom en rolig hund. En engelsk pitbull vid namn "Brorsan". :D Fast han skrämde mig lite genom att ha min arm i sin mun. Men det var tydligen så att han bara ville kolla lite och det var ju inte alls hårt. Och sen ville ha ligga i Svansis knä också. :)

Anders och Brorsan.



Sen körde vi.



Vad annars?! :D Och naturligtvis är den snyggare i verkligheten.


Perfekt seriös Fredde. :D


Svansis tur. Fast han fick ju en whiskey också.


En tant, ev Heliga Birgitta. Men Adam påstod att Birgitta egentligen
var en skenhelig hora så nu heter den Horan Birgitta.


Sen blev klockan mycket och Bröderna Olssons förärades ett besök igen. Där fick vi se Svansis gamla Linnéa och det var lite otippat och roligt. :D Sen gick vi till Bar 122. Igen.
Stod i kön när jag såg Maxen Braxen. Han blev, enligt sina egna ord, chockad, What? Det var konstigt. Han spelade tydligen skivor kvällen till ära.
Vid stängning var vi alldeles lagom berusade och gick hem!

Så idag kom vi faktiskt iväg till Ink Bash. Bättre sent än aldrig!
Jag köpte en skitnice ring och en väska. Men när vi gick till bilen sa Svansis:
- Få kolla vad det är för kvalla. (På väskan.)
Då gick den sönder. I axelbandet. Ha, ha! Kass. Men jag kan nog laga. ;)
Vi åkte hem och så var sagan slut.

Ink Bash 2009.


Och förresten, det där med fuktig överläpp, det hade han bara ljugit om visade det sig,,. Pucko. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback