Kodak moments.

Sådär då.

Hjärtat i halsgropen 1:
I lördags kastade vi ankar för att bada lite. Då hade jag druckit några klunkar vin så jag tyckte att det var en mycket bra idé.
Först i! Sen sa Svansis, på skämt, att jag skulle simma till Tonys båt som låg en bit bort.
"Absolut" sa jag. Såklart. Bara för att han inte trodde att jag skulle göra det.
Nu har jag ingen aning om hur långt avståndet var, men Svansis sa att det var minst 100 meter.
Ni kanske tycker att 100 meter låter som en piece of cake men tro mig; jag är inte det minsta tränad så efter halva sträckan började jag fundera på hur fan det skulle gå egentligen. Fast jag hade ju varit en tönt om jag hade ropat på
hjälp så jag simmade, simmade och simmade och klättrade
till slut upp på Tonys partybåt.
Belönades med en öl, av Karlsson (!),  som smakade helt jävla gudomligt!

Hjärtat i halsgropen 2:
Hade rast på jobbet igår när det åskade och blixtrade som värst. Tog hissen ner för att röka när det blir helt kolsvart. Hissfan stannade! Jag är ju egentligen inte hissrädd, men det där var faktiskt lite läskigt. Stog i den stillastående och svarta hissen i kanske 40 sekunder innan ljuset plötsligt tändes och den fortsatte neråt. Ja, jag säger då det. :D




Foto: Erik Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback