Men det är väl typisk...

Tänkte att jag skulle städa och diska lite idag. För det är ju alltid skönast att komma hem till nystädat. Men. Nu har vår bänkdiskmaskin gett upp.
Och jag fullkomligt VÄGRAR att diska på old school sätt, dvs för hand. För har man en gång diskat i maskin så kan man inte göra det på nåt annat vis.
Så jag sminkar mig istället. Och fixar frillan. Och dammsuger och fluffar soffkuddar.

Vi tänkte att vi åker ikväll nämligen. Typiskt att min mamma skulle på drag racing i Dala-Järna imorgon. Mest för att hon inte kunde mata Figgo. Däremot har hon typ kattnappat en katt som har börjat hänga hos henne. Fast den måste ju ha ett annat hem för den är inte ovårdad eller så. Knäppa mamma. Men jag tror att hon saknar katt jättemycket.
Det hade jag gjort i alla fall. JÄTTEMYCKET!

Jag hoppas att jag kommer hem från Stockholm med en utökad tatueringssamling, avsikten är ju annars att bara titta, men man vet ju aldrig. Dessutom tänkte jag få till ett besök hos
Salong Betong om tillfälle ges. :)

Dagens Don't: Käppar i hjulet i form av diskmaskin som inte kan bete sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback