Nåt för mig kanske?

Fast först måste jag bara berätta att nu är det no more jobb på annan ort för Svansis, Och jag kan inte låta bli att hoppas att det ska gå bra.
Eller ja, det går väl bra men med tanke på att han har jobbat borta varje vecka i typ 3 år så kanske det tar ett tag att vänja sig. Mest nattetid. Jag måste hitta på nåt trick så att jag inte hör så bra. Och så kommer det vara mycket av den där vad-ska-vi-äta-jag-vet-integrejen.
Men ja, jag får väl göra en matsedel helt enkelt. Å andra sidan kanske jag inte behöver städa själv, ålus att han borde bli lite piggare om han inte måste åka fram och tillbaka hela tiden?!

Men just den här veckan borde han ju ha varit ledig på fredagen för jag funderar lite på om Ink Bash kunde vara nåt för mig? Har aldrig varit där nämligen. Men ja, nu är han ju INTE ledig. Hmm, jag tror att jag måste skaffa mig en barnlös och tuff kompis innan fredag. Nån som är sugen? :D

Kommentarer
Postat av: Soya ★

Jag är inte barnlös men lika sugen för det. MEN jag har inte råd :( Ink Bash var skitkul när vi var där för ett par år sen. Älskar hela atmosfären på tattoomässor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback