Överkonsumtion av maskara.

Alltså; jag var tvungen att stoppa i mig både en Zopiklon OCH öronproppar igår.
Fast jag börjar verkligen hata dom där jävla öronpopparna nu, det kan aldrig vara bra för dom stackars öronen. Jag tror att jag kommer att få nån slags inflammation eller nåt...
Dessutom har nog inte effekten av Zopiklonet avtagit ännu, så jag är helt yr och konstig. Hörde knappt att klockan ringde imorse så jag tror att Svansis puttade på mig. Men jag är inte säker...

Jag brukar kolla runt på lite bloggar och ibland hamnar man på dom där fjortisbloggarna;
Ni vet, blonda extensions, lösnaglar, "jag hjärta Hello Kitty", dagens outfit, videoblogg etc etc. En annan sak dessa tonårsbloggare har gemensamt är en totalt överdriven konsumtion av maskara..!
Kan det vara så att det är nåt företag som sponsrar dom med denna maskara? Jag vet inte.
I så fall borde det ju vara i reklamsyfte, men då kan man ju tycka att ett litet häfte som informerar om hur produkten bäst appliceras borde medfölja. För just nu så verkar trenden, bland dom här bloggerskorna, vara att more is more.
Dom har typ fem skittjocka ögonfransar på övre ögonlocket och likadant på den undre fransraden och det ser faktiskt helt jävla förjävligt ut! Eller? Det kanske är jag som inte hänger med?



- Men ohh, så vackar ögonfransar du har! Vad använder du för maskara?
- Den senaste. Med tjära i. Perfekt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback