Självhjälp.

Jahapp. Här sitter jag och känner mig lite smått besviken... Jag visste att försvinnandet skulle prägla resten av helgen. Fick ett sms med en undran vad vi skulle hitta på i det fina vädret. Jag gick till Brädgårn, köpte en biljett till Tysons fest och skickade ett sms. Han var ute med Mackan och åkte båt...
Gick till bolaget och köpte vin
 Tänkte att det kanske skulle bli roligare att städa då.
 Nja, roligare blev det väl inte, men det gick snabbare..!
Han skulle komma om en stund.
Så nu sitter jag på balkongen och dricker vin med mig själv. Typiskt. Jahapp.
Jag lyssnar i alla fall på Doktor Kosmos och Social Distortion. Högt. Och får jätteont i röven eftersom stolarna är så hårda...




Vinet steg mig åt huvudet. Eller ja; där huvudet egentligen ska sitta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback