Snabbt in, snabbt ut.

Det gick perfekt snabbt på sjukhuset idag; lämna kissburken, få det negativa svaret och hinna åka med samma buss tillbaka! Jag var mest nojig över att behöva prata med den där kuratortanten för att berätta vilket preventivmedel jag vill ha, men jag tror att dom har glömt bort det.
Förresten tror jag inte att jag vill ha nåt gammalt preventivmedel, tycker det räcker gott och väl med att jag behöver ta dom där gamla sprutorna varje jävla dag. Det är ju fullt sjå med att minnas det.
Glömde igår för att jag kollade på film när alarmet ringde. Tänkte att jag skulle kolla klart men sen glömdes liksom den där sprutan bort. På nåt vis. Fast jag tror att jag glömmer det undermedvetet för att det är så trist att hålla på...




Dyra grejer. Tråkiga grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback