Hur gör folk?

Alltså, om jag önskar mig en grej i julklapp så kan jag ju inte kallt räkna med att jag får den va? Är det bäst att ta det säkra före det osäkra och köpa grejen själv? Inte faaan vet väl jag.
Har hittat en så jävla nice väska som jag verkligen behöver eftersom den nuvarande håller på att falla i bitar. Egentligen behöver jag den NU men väntar snällt till jul. Men det kan ju hända att jag INTE får den i julklapp också... Gud vad svårt det är.
Nåt annat som är helt jävla omöjligt, och som jag inte vet om jag har skrivit om tidigare, är det där med att hitta ett rött skärp. Julrött, helst i lack och en sisådär 2-3 cm brett. Guldnitar och annat tjafs undanbedes. Fast det går inte att hitta nåt sånt och jag hatar när det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback