Konsten att prata...

Hmm. Ja, ibland är det en konst att kunna prata om grejer. Som imorgon t ex.
I Djurmo har dom flesta barn så därför pratas det ganska mycket om just barn. Och endel om hästar. I alla fall bland tjejerna.
Och då går killarna in i ett annat rum, dricker whiskey, pratar skoter och andra killgrejer. Och sen har vi mig.
Jag vet nästan aldrig vart jag ska sitta. För nu är det väldigt kallt att sitta på trappen och röka... Typiskt.
Det gäller att vara lite snäppet över lagom berusad, men ett par snäpp under jättefull. Det är svårt men jag ska göra mitt bästa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du är ungefär så full som jag var i lördags så tror jag det blir jättebra! :D

2009-12-30 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback