Kanin à la Berlin.

Igår hände det inte mycket alls. Vi var och handlade lite, käkade och sen gick Svansis ner och skruvade lite i Eriks nya butik. Brädgårn byter alltså till ny och större lokal.
Själv trodde jag att jag skulle få kolla på lite tv men tji fick jag; tv-tablån på lördager suger. Fattar inte varför egentligen. Det bästa som gick att skaka fram var Schindler's List...
Bra film i och för sig, men jag har sett den ett par gånger så det var ju sådär spännande. Så jag gick och lade mig och läste lite redan vid 23-tiden.
Svansis kom hem vid 02.10 men då hade han druckit folköl och därmed var snarkerierna ett faktum. Trots att jag hade öronproppar och trots att jag puttade på honom i en timme...
Det där är inte alls bra för mig. Tror att det är därför jag gnisslar tänder; jag får liksom ingen nattro när det ska hållas på. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback