Man har ju olika stora problem...

Problem nr. 1 infann sig redan vid typ 06.20 när Svansis alarm ringde.
Efter tredje snoozningen tyckte jag att det blev riktigt
jobbigt, så jag klev upp och kollade på tv för att slippa höra den fjärde.
Sen var jag inte trött... Men blev så när klockan var 08.30.
Så då somnade jag, vaknade vid 11-tiden och hann inte alls göra det jag skulle innan jag började jobbet...
Speciellt inte när jag absolut inte kunde hitta min nagelfil.
Jag hittade bara sandpappersfilar men once you go glasfil you never go back.
Måste alltså köpa en ny, men det har jag inte råd med förrän lönen kommer. Typiskt.

Dagens Do: Att min kamera är färdiglagad för tredje gången. Ska bli spännande att se om den fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback