Måndagsångest.

Fattar inte riktigt varför jag ska envisas med att ha måndagsångest. Det är ju fan värre än söndagsångest. Kanske beror det på att det känns som att jag har så mycket att göra när det är vardag. Så mycket tråkigt.
Det är jobb och disk och prestationsångest och matlagningsidétorka och plocka hit och dit. Och jag tycker att det är SÅ trist. Jag skulle vilja slippa tänka på svinvaccin, mjäll, ms-sprutoir och om jag verkligen var en dålig kattmamma i helgen.
En kattmamma som dessutom kom hem med en ny katt.
Eller ja; en till. Fast jag tänker nog inte visa den förrän jag har fått tillbaka min vanliga kamera.
När nu DET kan tänkas ske... Elgiganten och kamerareparationsmänniskorna; kör kör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback