Meeen va fan...

Jag måste sluta vara så trött hela tiden..! Jag orkar ju inte göra något alls trots att det finns hur mycket som helst jag borde ta tag i.
Jag var i alla fall till Jula efter jobbet. För att köpa en likadan sladd som jag köpte igår. Eftersom den gamla jag trodde att jag hade på vinden inte alls fanns där. Eller, det kanske den gjorde men inte bland julgrejerna, så då orkade jag inte leta.
Och jag köpte i alla fall en glödlampa. Och en ost på Tempo.
Och jag satte i alla fall upp adventsstjärnan i vardagsrummet trots att det var svårt. Det blir ju lite pul när det är så högt i tak. Det blir konstigt på nåt sätt, allt måste sitta så högt upp. Fast nu för tiden gör dom inte sladdar som är anpassade efter högt i tak, det handlar om millimeter att den ska räcka fram till eluttaget...
Och jag bäddade i alla fall rent i sängen. Eller nja...
Upptäckte att det knappt fanns tvättade sängkläder så jag var tvungen att återanvända tre stycken örngott. Det var ju typiskt. Men däremot inte oväntat.
Nåt jag INTE har gjort är att gå till bolaget. Men jag borde verkligen. Speciellt som jag skulle vilja slippa det imorgon. Blev verkligen sugen på Varm&Kall. Det var hur längesen som helst!

Med smak av äpple, kanel och vanilj.!






Dagens Don't: Att jag inte har en springpojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback