Men lilla ljugpotta. ;D

Igår var jag upp till Medväga och blev bjuden på hamburgare. Svansis skjutsade dit mig och på vägen berättade han att han hade varit i Kvarnsveden på dagen och satt in två toaletter åt ett gammalt pensionärspar. Gubben hade frågat om han hade varit i Kvarnsveden förut, men då ljög Svansis och svarade att "Nä, det har jag inte; jag har precis flyttat till Borlänge.". Ha, ha; what?!
Gubben blev lyrisk och började berätta om Kvarnsvedens historia. Det lär han ju ska ha gillat. Gubben alltså. Svansis fick kaffe och kaka och på frågan om han hade flickvän blev svaret "ja".
På nästa fråga, den om vi hade barn, blev svaret inte helt sanningsenligt skulle man väl kunna säga:
- Nä, min tjej har precis fått veta att hon har MS så vi har lagt det där lite på is.
Men vad var det för ljugardag kan man undra? :D
Paret tyckte att det lät vettigt, dom tyckte även lite synd om Svansis så han fick mera fika. Men jag tycker att han ska sluta  utnyttja min sjukdom för egen vinnings skull.
Ska han ändå göra det så tycker jag att han ska ta med lite fika hem till MIG också. :D

Kommentarer
Postat av: Carre

Det var väl det minsta han kunde göra... :)

Dålig stil! :D

2009-11-06 @ 10:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback