Som en fånge.

Igår drack jag lite Varm&Kall och kollade på Sleepers.
Läste tre sidor i min bok och sen somnade jag och vaknade INTE när Svansis gick och lade sig?!
Och jag hade inte ens några öronproppar! Fick sova ända till 08.39 innan jag blev väckt. :)
Men. Jag är ändå trött... Känner mig fången i min egen trötthet och jag vet inte riktigt hur jag ska bli kvitt den här påfrestande orkeslösheten, vet inte riktigt vad den beror på. Gissar att det kan vara en kombo av otillräcklig sömn, MS och oändligt mycket tankeverksamhet. Middagsplanerna för idag blev inställda; vi hoppas på bättre lycka nästa vecka.
Nåt jag INTE ser fram emot är natten; Svansis kommer att stinka alkohol när (om) han kommer hem och denna alkohol har en fruktansvärd tendens att framkalla jobbiga snarkningar. Plus att det inte brukar gå att väcka honom.
Kanske måste dricka vin innan jag går och lägger mig?

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan han inte sova på soffan när han har varit ute? Det fick alltid M göra. :D

2009-11-28 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback