Stackars Er..!

För Ni missade den bästa spelningen som varit på Bolanche! Och då har det ändå varit Peace & Love hur många år som helst...
Okej, kanske att Tough Alliance var bra men dom fick jag ju aldrig höra ordentligt.
I alla fall; Cash Is King var king kan man säga. Sångaren var hur jävla cp-bra som helst! Håret på armarna stod rakt upp när dom körde Hurt. :D
Trodde dock att det skulle vara mera folk på Rockfickan men kom på att jag bor i Borlänge. Och i Borlänge gillar man ju bara schlager och lokala band. Och sina gamla kassettband med inspelat Tracks från 1989.
Fast man gillar ju olika, som Tyson skulle ha sagt. JAG gillar i alla fall Johnny Cash. Puss.! PS. Jag är assugen på McDonaldskaffe...

Och även fast jag vet att det antagligen låter skit så kanske jag lägger upp en video från spelningen. Imorgon, inte idag. Om jag kan... :D


Bra, bättre, Cash Is King!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback