Helt slut...

Så jäkla trött att jag tror att jag ska gå och lägga mig. Och kolla på Yippie Ki-Yay MF. För karaktären Jarmo kan vara en av dom roligaste jag vet! Imorgon ska jag baka kanel- och kardemummabullar tror jag.
Svansis har sagt att han ska städa... OM han gör det tänker jag inte lyfta ett finger för att hjälpa till. Lägga in lite kläder i min garderob på sin höjd. Nån rättvisa måste det ju vara. Idag diskade jag, plockade undan i köket, slängde sopor, lagade mat och diskade igen.
Han och Mackan har åkt till Tommy för att spela tv-spel och dricka öl. Jag hoppas verkligen att han låter mig sova när han kommer hem, om han kommer inatt vill säga, det gick ju inte alls så bra sist han var ut med Markus.
Jag ska i alla fall dricka lite vin och nån Southern Comfort imorgon kväll!


Jarmo Ek (Joachim Persson) & Musse Hasselvall.

Kommentarer
Postat av: Soya ★

jag älskar Musse ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback