Jag borde skämmas...

Ja, det borde jag faktiskt. För nu hände det igen... Jag stod ute och rökte då det kommer en tjej:
- Hej Helena!
Den här gången försökte jag inte låtsas som om jag kände igen henne utan såg bara jävligt frågande ut.
- Det är Emmas kompis! säger hon då.
Men jag vet inte så då låtsas jag:
- Ja, men heej!
- Är det bra?
- Ja, men det är ju så tråkigt att jobba...

Emma jobbar på mitt jobb men jag har ingen koll. Är ju för fan sämst i hela världen. Så därför tänker jag ta tillfället i akt och be om ursäkt till alla Er jag inte minns och inte kommer att minnas; förlåt och ta det inte personligt, det är tydligen sån jag är?!

Dagens Don't: Att jag tydligen inte är intresserad av nya människor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha hur såg hon ut då? kanske var Ida.. Har nog konstaterat att du är värre än mig!

2009-10-03 @ 14:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback