Love film.

Igår var vi hem till Eken & Jenny och gav Tuva hennes födelsedagspresent. Hon blev skittuff med sina nya Hello Tito-tatueringar! Ja, Hello Kitty alltså.
Jag hämtade även ut ett paket till mig själv. 4 filmer från cdon. I like paket och film. :D Idag får jag gå hem till min lägenhet och hämta lite sängkläder. Sen ska jag få tvätta, ta bort gammalt nagellack och plocka ögonbryn.
Sen får jag vika tvätten, packa och duscha.
Och så måste jag fixa nån som kan mata Figgo på lördag... Ingen rast, ingen ro.
Den där utbildningen jag skulle ha idag och imorgon blev naturligtvis framflyttad. Det kanske var lika bra; jag var inte alls sugen på att lära mig nåt nytt.



En salig, men nice, blandning. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback