Minns Ni? :D

Idag tänker jag på Slime. Minns Ni det? Det gröna, slemmiga som var förpackat i en soptunnelik burk? Jag minns det och jag minns även hur Slime luktade. :D Fast vad hade man det till? Egentligen?!
Och från detta slem är steget inte långt till Garbage Pail Kids! Jag tyckte att dom var skitcoola och samlade såklart. Men det var ju skittråkigt när man fick dubletter...

Nostalgi på hög nivå.


Och manicklar. Det var ju roligt. Eller nja...
Fast nåt som var populärt och som jag minns att min kusin Roger samlade på var Luktisar; små, runda klistermärken som avgav doft om man skrapade på dom. Det kunde lukta popcorn, pannkaka, brända däck eller tandkräm t ex. Ha, ha!

Endel luktade ju inte så jäkla gott;
skunk eller gamla gympadojjor? What?


Och det var Fun Factory som visades på Sky Channel, med serier som Transformers, Care Bears, Inspector Gadget och He-man. DJ Kat var programledare. :D
Nintendo 8-bitar med Super Mario Bros. stod högst upp på önskelistan en jul och jag fick det! Höjden av lycka! Undras hur mycket det kostade egentligen?
Och det var Paula Abdul "Straight Up" och Neneh Cherry "Buffalo Stance". Trance Dance, Varuhuset, Rick Astley och OLWs chips. I den där plastiga påsen med stjärnor på, favoriten var såklart dill.

Mario tillsammans med...

... dessa med grill- eller dillsmak.
DÄR snackar vi fredagsmyyyyyyyys!


Kommentarer
Postat av: Martin

hehe ja det klart jag får.. jag har några bilder i bloggen på fisks

Postat av: Martin

ja det klart jag får fisk, jag e ju världsbäst. har lite bilder i bloggen.

Öjjjj Garbage Pail Kids kom ihåg när man samlade sånna bilder i typ 3an

2009-10-01 @ 15:46:41
URL: http://pike.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback