Nu har jag bestämt mig.

Tror jag... För att INTE ta vaccinsprutan på torsdag. Hoppas att jag kan få en kallelse till vårdcentralen istället. Vecka 47 skulle passa mig perfekt, för jag insåg att jag för en gångs skull har lite annat på agendan några helger framöver. Saker som inte passar så bra ihop med eventuella biverkningar.
Till helgen är det ju
Saras 30-årskalas, nästa helg åker vi till Stockholm och den 6:e november var det nåt band på Club 33 som jag ville se; Cash Is King från Gävle. Ett Johnny Cash-coverband alltså. Kollade dom på MySpace och det lät riktigt bra. :)
Fick sms från Elgiganten att min kamera är tillbaka från reparation också, men jag väntar nog med att hämta den till på fredag om det är så att man måste betala nåt...



The man in black.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback