Rockdiva efterlyser.

1. Men svarta stickade kofta med knappar.
2. Min Shrekfilm, 1:an.
3. Min dödskallering i silver.

Vart tar alla saker vägen?! Jag har ingen aning.
Skulle även vilja att mitt nya VISA-kort kommer med posten idag för det jag har nu funkar inte alls i uttagsautomater. Har å andra sidan inga pengar på det... Mest för att jag betalade en av Svansis räkningar på 2400:-.
Det sämsta är att hans batteri i bankdosan är dött och han får aldrig rörmökarnäven ur och fixar det. Därför får jag vara utan pengar. Så då kan jag lika gärna vara utan kort också.
Igår diskade jag, var upp på vinden och hämtade vinterjackor och skor, upp på vinden igen och lämnade sommarjackor och skor, diskade igen och lagade mat. Svansis sa att han skulle dammsuga men han åkte till Djurmo och spelade innebandy istället. Ja, det är ju bra att han rör på sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback