Rockdivas planer.

Idag planerar jag att gå till Kupolen, ta med plånboken och köpa det jag inte kunde köpa igår. Ska dessutom försöka hitta ett par nya vinterskor/stövlar. Problemet med mig och stövlar är att jag har för smala vader. Stövelskaften sitter liksom inte riktigt åt som dom ska...
Samma problem som om vaderna är för tjocka, fast tvärtom.
Hittade ett par tjusiga på
Skopunkten men jag vill ju gärna prova dom... Fast Skopunkten och Skohuset är väl typ samma så jag hoppas innerligt att dom finns där. Sen ska jag hem och diska (evighetsprojektet), göra min helt fantastiska köttfärspaj och sen bakar jag en kladdkaka.
Egentligen borde jag ha varit till bolaget också men Carre kanske bjuder på ett glas apvin ikväll? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback