Verkligen tidig lunch.

Eller i alla fall tidig lunchrast; 8-8.30... Men sen slutar jag klockan 12.30 också. Fast eftersom jag var så tarv på att hämta min tvätt igår så hade den inte torkat riktigt. Det innebär att jag har en massa kläder hängandes hemma som borde vikas när jag kommer hem.
Inte har jag packat heller. Och eftersom jag började kl 06.00 så är frisyren inte fit for fight för Stockholmsbesök. Den har keps. Frisyren alltså. Eller ja, frisyren som inte finns...
Inte fanns det nån som var intresserad av att mata Figgo heller, trots att jag efterlyste via Facebook. Så han får väl mata sig själv på lördag... Jag får väl ställa ut några vatten/matskålar lite här och där och hoppas att han inte blir alltför sur.
Men det är lika bra att plocka bort alla mattor; han har ju nämligen en tendes att kräkas om han är missnöjd.
Jag vill ha paket för jag gillar paket JÄTTEMYCKET!

Ge mig, ge mig, ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback