Zombie obsession.

Jag tror att jag blev lite besatt av zombies... Tycker att dom är både lustiga och obehagliga på samma gång. Kanske är för att det snart är halloween.
Har lite beslutsångest över det här med influensavaccination också; vi har ju möjligheten att få det genom jobbet nu på torsdag. Först var jag säker på att jag ville men nu vet jag inte riktigt, mest pga att jag tycker att det verkar jobbigt om jag skulle få biverkningar. Speciellt som det är kalas på lördag.
Nu är det ju inte alls säkert att jag får några biverkningar alls, men jag känner mig själv som en som inte brukar ha speciellt mycket tur när det gäller sånt där, så nu är jag lite osäker på hur jag ska göra... Och jag måste nog fråga nån teamledare om när man kan tänkas få spruta nr. 2.
Hmm, det behövdes tydligen ingen spruta nr. 2. Jag tror att jag kör...

Dagens Don't: Beslutsångest som bara jag själv kan råda bot på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback