För många idéer, för lite hud.

Idag får jag gå till Apoteket och hämta mina sprutor. Japp. Jag längtar tills den dagen dom säger åt mig att jag kan få tabletter istället; det verkar ju asmycket bättre. Nu är jag mest less på det här spruteriet.

Annars så har jag typ tusen tatueringsidéer. Det är svalor och kromade pantrar t ex. Vill ju egentligen ha en svart panter men när jag googlar så finns det typ 3 st olika som är tuffa och det betyder att det finns ett otal människor med just dessa. Så jag vill ha en kromad istället.
Hur nu DET skulle se ut? Vad tror Ni?
Jag kör ju på höger arm och har bara ovansidan av handleden, undersidan av underarmen och insidan av överarmen kvar... För motiv alltså. Och sen bakgrund på det.
Men hur gör jag med leopardmönstret då? Vart gör jag av DET?
Och det behövs dollars. Mycket av den vara också...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för tipset :) Jag ska ta och prova det! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback