Grattis Telia.

Det är drygt med kundtjänster. När man vet att det sitter såna som jag och svarar.
Ringde Telia i typ mars-april för att säga upp mitt telefonabonnemang. 3 månaders uppsägningstid så jag var smart och bad om meddelandebox under dom månaderna. "Inga problem" kvittrade den unga, blonda 19-åriga kundtjänstmedarbeterskan. (Ja, jag generaliserar. Med all rätt.)
Men. Har jag fortfarande meddelandebox? Naturligtvis.
Så jag ringde upp Telia idag och pratade med, en inte fullt så blond, Karin.
Fick veta att man inte alls kunde göra så som det var sagt, men hon var ändå snäll och sa upp abonnemanget med det samma. Fast det var ju det enda rätta. Äntligen.
60 kronor mindre i räkningar varje månad! Och 60 kronor, det är faktiskt början på 100 miljoner det!

Annars händer det faktiskt ingenting... Och det är ju verkligen synd. Mest för alla mina läsare. Typ 9 stycken. :D

Kommentarer
Postat av: Soya ★

Du får göra reklam för dig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback