I swallow.

Så, då var denna helgen avklarad. Som vanligt med ett par missar i planeringen men på de hela taget är jag nöjd. Fredagen började med sen middag på Mississippi Inn kl 20.15. Både jag och Anders åt grillad lammrostbiff och pommes och det var bland det godaste kött jag ätit faktiskt!
Dock var portionen lite snålt tilltagen; jag blev okej mätt men Svansis var mera hungrig. Så till efterrätt tog han en meny på McDonalds och jag köpte en kaffe. :D
Vi traskade vidare till Bröderna Olssons och drack en öl och sen var vi hemma igen vid 22.15, lagom till min spruta. Det kallar jag för en effektiv helkväll!
Tog en Southern Comfort och kollade lite på tv.



Vi började lördagen med att försöka shoppa lite på Söder. Svansis hittade jeans, jag hittade bara tråkigt puder, hårspännen och nagellack. Åt brunch på McDonals och det godaste kaffet köpte vi på 7Eleven.
Sol och skönt trots att det blåste lite. :)
Hem till lägenheten och fixa lite innan vi åkte till Högdalen och Salong Betong.
Men det konstigaste var när jag var in på H&M i Ringengallerian; för det första lär det ska vara den rörigaste butiken i Sverige och för det andra så är det assvårt att hitta nåt. Jag skulle ju bara ha en tunn, vanlig och svart cardigan. Hittade dom till slut, märkta med 14.95 euro, men det sket jag i.
Tog den och en deo och för 39.90 och betalade typ 65 spänn?! Ha, ha; hon tog 14.95 SVENSKA kronor för koftan. :D Men jag var nöjd.
Väl framme på salongen började Svansis, jag förundrades mest över alla tuffingar som också dyker upp där.

;D




Stjärtfjädrarna går över handledsknölen. Det gjorde apont...

Vi var klara vid 21.30 men naturligtvis var det nån slags brand vid Gullmarsplan som knasade till tunnelbana så vi lära ta taxi. Med en taxichaufför som hoppades att det var poliser som brann. Huh?
Och vi missade bandet vi skulle se. Snackade skit och drack Fishmen istället. Sen blev Svansis lie överförfriskad så vi gick hem.
Den 31:a oktober tar vi nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback