Missad Anka.

Fan, jag känner att jag har missat nåt, nämligen den här Anna Anka...
Jag känner att jag inte riktigt är med i matchen när den här Fru Anka kommer på tal. Men det beror på att jag nästan alltid jobbar kväll när hon är på tv. Efter vad jag har lyckats snappa upp så verkar hon inte särskilt klipsk.

Däremot får jag känslan av att hon är helt jävla livegen och inte har mycket att säga till om. Hon verkar ha gjort sin mans skeva åsikter till sina egna och det är ju egentligen jättetragiskt. Eller? Hon kanske gillar det?
Fast det tror jag inte, för jag lyckades se lite av en repris på det gamla programmet och där sa hon nåt i stil med att hon ibland inte alls hade nån lust att åka runt på sin mans konserter men att hon var tvungen, hon hade inget val. Skrev jag att det var tragiskt? Ja, jag gjorde ju det.

Dagens Don't: Att känna att man måste göra saker som man egentligen inte vill, bara för att vara till lags. Då spelar det ingen roll om det gäller diskning eller att suga kuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback