Men sluta, för i h**vete!

Nä, nu orkar jag faktiskt inte mera, jag orkar varken se eller höra det där jävla ordet FREDAGSMYS överallt. Överallt är det FREDAGSMYS; på Facebook är det FREDAGSMYS, på Twitter är det FREDAGSMYS och i varenda jävla blogg på hela internet är det FREDAGSMYYYYS!
Är det från den där reklamen det kommer?
Från den där som jag inte ens vet vad det är reklam FÖR... Är det kyckling, chips, Svenska spel eller vad fan är det?! Aha, det är reklam för FREDAGSMYS. Men tydligen är det nåt ohyggligt bra eftersom hela svenska folket anammat detta uttryck. FREDAGSMYS.
Det låter bedrövligt löjligt, jag hoppas att föräldrarna stör Er asmycket och Ni får fan skärpa till Er!
Jävla töntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback