Störande grejer.

Saker som är jävligt störande...
  • Folk nsom stavar "the" istället för "te". Fast sen finns det ju dom som stavar "té" också. Fel, fel, fel. Om ett så simpelt ord nödvändigtvis måste krånglas till så kan man välja "thé".
  • När det sitter en tom rulle i toalettpappershållaren. Tar man det sista kan man väl sätta dit en ny?! Eller?
  • Lika irriterande som tomma toarullar; lyfter du ur soppåsen ur papperskorgen sätter du i en ny. Enkelt.
  • Folk som inte ens har viljan att göra rätt. Om det sen beror på att dom är för lata, korkade eller bara inte bryr sig kan ju diskuteras.

Man skulle kunna tro att jag är väldigt pessimistisk idag men det är jag inte, jag får ju äta kräftor!
Och sen kommer Jenny på besök också. Kaffe och kaka alltså. :)

Dagens Don't: Att jag inte får så mycket sömn som min kropp behöver.

Kommentarer
Postat av: Soya ★

Jag skriver The för det är ju så jag lärde mig i skolan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback