Telefon? Nä, inte här.

I alla fall inte mobilen för den glömde jag hemma idag. Men det var bara för att jag och Svansis var uppe samtidigt. Förresten gjorde han en konstig grej imorse; han käkade mackor. Ja, just DET var ju inte så konstigt, men Ni vet hur det är med färdigskivat bröd, att den första och sista skivan alltid är jättetunn och liten och man äter den inte?
Hur som helst så skulle jag göra en macka som jag skulle ta med till jobbet.
Det gick inte för det fanns inga. Förutom en liten sorglig början- eller slutskiva. Och den hade han stoppat tillbaka i skåpet... Varför? För att han planerar att äta den till frukost imorgon?
Eller för att JAG skulle äta den?
Varför skulle JAG vilja det om inte ens HAN vill?
Antar att det är ännu en sån där killgrej. Lika som att lägga diskborsten i diskhon trots att det finns en krok som passar utmärkt för diskborstar att hänga på. Eller som att vårat köksbord är självavsmulande, dvs att smulorna försvinner av sig själva.
Perfekt bra.

Ibland är killar inte så smarta.

Kommentarer
Postat av: Soya ★

Nej jag tror dom har mindre hjärnor än oss, för det får inte plats mer däri verkar det som iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback