Vax och Gås.

Men det är ju fan inte lätt att vaxa benen själv. I alla fall inte om det ska bli bra... Men just nu så är dåligt bättre än inget, för jag hade inte rakat benen på en hel månad?! Blev nästan rädd för mig själv när jag tog mig en ordentlig titt på dom! :D
Pratade med födelsedags-Fredde idag för att höra vilken tid vi ska tatuera på lördag, men han hade inte kommit så långt i kalendern. ;D På lördag kväll ska vi väl i alla fall hinna med en sväng till Klubb Gås och kolla på Kombat Katz. Vet inte riktigt vad det är men det lilla jag hört lät bra.
Förresten kanske jag ska vara så seriös att jag mobilbloggar från huvudstaden. ;)



Kommentarer
Postat av: Soya ★

Hoppas du får en bra helg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback