Verkligen höst. Verkligen.

Fast en väldig skön höstdag idag! Som att det blev en väldigt fin höstkväll igår.
Jag och Svansis gick lite vid älven och jag försökte fotografera. Men det där med ögonblicksfotografering är lite svårt tycker jag; hittade ett bi på en blomma, fotade, disponerade bilden och klick-klick-klick. Fine.
Sen kollade jag upp och då kom det en nässelfjäril fladdrande, landade på biet i en halv sekund och fladdrade sedan vidare...
Ja; absolut hann jag ta en bild! Eller inte. Förstås.

Sen träffade vi Eken, Jenny & Tuva och bestämde pizza hos dom.
Kollade på "Kåt mamma söker ung hockeyrumpa" och det var ju minst sagt pinsamt. MINST sagt.
Fast det var ju lite otippat att det var en kille som hade en Salong Betong-tisha?!

Dagens Don't: Att jag måste sitta inne när det är sol ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback