Grus!

Igår skrev jag ju om grus.
Idag är det grusstorm. Det gäller att ha skyddsglasögon och att hålla truten stängd för annars är det kört.
Glasögonen har jag på mig, men det knastrar fint mellan tändera efter en kort promenad i blåsten. Dessutom såg jag att det snöade i Stockholm, så då antar jag att jag kan skölja bort gruset med snö till kvällningen.
Jag slutar i alla fall 14.30 idag. Fast när klockan ringde 06.40 så trodde jag att det var fredag eftersom det oftast är på fredagar jag börjar tidigt.
I en sekund kände jag att det var fredag, resten av dagen har jag förbannat den här onsdagen.
Så typiskt.
Men hemma i kylen har jag en kladdkaka. :)
Gjorde en och en halv sats igår och stoppade dessutom ner lite krossade hasselnötter.
Och som jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback