Lustigt eller inte?

Tänk att man aldrig slutar förvånas över hur killar tänker.
Eller rättare sagt; inte tänker.
Att det ska vara så evinnerligt svårt för killar att komma ihåg att det räcker med ett helt spontant sms?
För jag har ju svårt att tro att dom inte VET. I alla fall dom som är över 18 år och inte helt socialt handikappade.
Jag kan bli ganska sur och irriterad när jag inte får såna där enkla sms.
Och speciellt när jag inte får nåt svar när jag själv skickar ett meddelande där jag uttrycker min saknad. Då går den där töntiga saknaden över i ett litet nafs och jag tycker att han kan stanna där han är.
Fastän man vet vad dom känner så är det ju så otroligt skönt att få det bekräftat ibland. Spontant.
Inte för att man påminner dom.
Ja, det är en tjejgrej. Och ja; jag är tjej.


Dagens Do: "Du är allt jag inte visste att jag ville ha". Från ett väldigt gammalt, men spontant, kärleksbrev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback