Man kan inte alltid få som man vill.

Sitter på jobbet och är bitter.
Bitter över den här jävla semestern.
Den där semesterlistan hånflinar åt mig varje gång jag går förbi. Och jag blir förbannad.
Egentligen borde jag ta ner den ikväll och ända lite på den med hjälp av kopiatorn...
När jag var ute och rökte stod det en karl där som fipplade med porttelefonen. Han frågade hur man gjorde om han skulle upp på Handels. Dom ligger alltså på våning två.
- Ja, du får väl ringa på, svarade jag.
Dessvärre verkade det vara nåt fel på just det numret. Jag föreslog att han skulle ringa nåt annat företag som ligger på samma våning, men det gjorde han inte. Och han frågade inte om JAG kunde släppa in honom heller. Hade han frågat så hade jag gjort det, men nu fick han bara skylla sig själv.
Too bad, men ja; det är ju svårt att alltid få som man vill.

Kommentarer
Postat av: Olavalma

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback