Mera snö.

Mm, när ska det komma mera snö egentligen?
För det kan ju inte vara slut på det eländet redan, hur mycket man än hoppas.
På lördag åker Svansis till Åre med Cheesen och Dennis och är borta i en vecka.
Oj, oj, oj så jag ska sova! UTAN öronproppar!

Och på jobbet fungerar det fortfarande inte felfritt, men det kommer det väl aldrig att göra antar jag... Och jag tror att om den där nya kunden bestämmer sig för att skriva avtal med mitt jobb så kommer det att bli som på Telia-tiden fast lite värre. Härligt!

Kollade på 2/3 av Avatar igår. Ska försöka se slutet idag. Hade höga förhppningar innan på grund av att den nästan har blivit sönderhypad, men nja; än så länge är den mycket snyggare än vad den är bra.
Så jag hoppas på ett storslaget slut, annars blir jag grymt besviken och stoppar in Avatar på Dagens Don't.

Dagens Do: Ironi. I like ironi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback