Påskägg.

Fredag: Jag och Anna gick på S2 och sen Engelska. Och jag snusar för långsiktigt välbefinnande, eller hure det nu var. Sen hamnade vi hos Bar på efterfest och jag brände mig på en skiva stekt falukorv. Men kul var det!

Lördag: Inte alls bakis, så när Anna hade åkt ställde jag mig och diskade! Perfekt. Vid 23-tiden kom Erik och Cheesen förbi och hängde tills Cheesens tjej hade snurrat klart på Stora Björn.

Söndag: Jag och Svansis åkte hem till mammas nya kille i Smedsbo för att äta påskmat. Lite läskigt men det gick bra.

Idag: Vi körde en Biltema och jag köpte en kabel så att jag kan koppla ihop datorn med tv:n. Och; det funkade faktiskt! Utan att jag behövde köpa nån annan kabel eller dosa eller nåt! Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback