Den som väntar...

Äntligen fredag..!
Jobba, jobba och sen ska jag gå hem och vika tvätt.
Hade en väldans produktiv dag igår, för att vara jag. Tvättade och gav mig i kast med den satans garderoben.
Sorterade kläder, slängde kläder.
Fattar inte hur man kan ha så mycket kläder men ändå har man typ aldrig nåt man vill ha på sig...
Men nu är den städad i alla fall.
Ska nog dricka ett stort glas vin ikväll också.

Svansis ringde igår.
Planet från LA till NY hade varit försenat och dom fick vänta på ett nytt i typ 9 timmar. Men i vanlig ordning fick jag varken höra "jag saknar dig", "jag tänker på dig", "jag längtar efter dig" eller "jag tycker om dig" så när vi hade lagt på kunde jag inte hålla mig utan var tvungen att skicka ett mail.
Fick senare ett svar som var bättre än inget.
Är dock inte HELT nöjd, mest pga att det ändå blev som att han skrev saker jag ville höra eftersom jag sa till honom. Surt.
Så nu återstår bara att se hur han överraskar mig när han kommer hem.
Jag skiter i förhoppningar, det är lika bra.

Dagens Don't: Att jag icke vann något på den gamla trisslotten igår. Förlåt att jag ljög om att jag skulle vara miljonärska idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår hur du känner dig.. Hoppas det känns bättre när han kommer hem!!! :) Annars får du tala om för han att du behöver dom där små orden ibland!!!

Postat av: Helena

Ja du, Emma... Det känns lite tråkigt att behöva påminna honom om sånt där; jag vill ju att det ska komma spontant, för att han känner/vill säga det.

Men, som alltid, ska man vara nöjd med det lilla.



Och snart ses vi!

2010-08-10 @ 13:41:44
URL: http://rockdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback