Kärleksbrev.

Jag hittade inte bara gamla dagböcker i tidsmaskinen.
Nej, jag hittade gamla kärleksbrev från typ 2003 också. :)
Det gick inte alls att kasta dom. Inte alls.

"Seriöst Helena,
du är den bästa person jag någonsin träffat. Jag har aldrig trivts så bra med någon.
Om jag inte hade trott på oss så hade det nog varit hög tid att dra sig ur nu.
Men jag kan säga dig att jag aldrig velat något mer.
Alltså att det ska vara vi. Ett par.
Det har aldrig varit såhär.
Är du osäker så ta din tid, om du inte vill hänga med mig så säg bara till.
Jag kan bara berätta vad jag känner och det jag känner för dig
är faan det bästa. Du är den bästa!
Jag vill bara att du ska veta att du inte behöver tvivla på mig och mina känslor.
Jag tycker om dig helt sjukt mycket och det finns inget jag vill hellre
än att vara med dig."



Dagen Do: Spontana, och skriftliga, kärleksförklaringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback