Trist javisst.

Fy, vilket väder?!
Kallt och regnigt och blåsigt... Huh.
Jag tänker lite på mina sömntabletter jag fick från USA.
Jag tänker lite på hur dom funka och OM dom funkar.
Fast jag har svårt att tro att dom ger samma effekt som Zopiklon...
Zopiklon är bäst! :D
I och för sig så tror jag inte att jag skulle behöva någon tablett för att somna just nu; är fasligt trött alldeles av mig själv.
Och det är inte en bra kombo tillsammans med jobb...

I fredags slutade inte festen förrän typ 11.00 på lördagen.
Jag får lite ångest av långdragna efterfester, men ja; man lever ju bara en gång.
På lördagseftermiddagen, mitt i ångesten, skulle det slås nåt slags rekord i
mopedåkning på gatan utanför.
Över 900 mopeder, både trimmade och otrimmade, åkte förbi. I hundra år. Perfekt.
Det enda rekordet som slogs var väl det i mycket oväsen för ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback