Vilket jävla skämt...

Jo men visst, absolut tycker jag att Ni ska göra Era egna hårinpackningar.
Självklart. Av närodlade bananer och egenpressad olja.
Det är ju så naturligt om man jämför med köpt hårinpackning som bara
innehåller en massa farliga kemikalier och sånt. Absolut.
Och medans Ni ändå håller på och geggar och joxar; varför inte kladda lite i ansiktet också?!
Håret och huden fullkomligt älskar honung, naturell yoghurt, avokado och olivolja.
Hela du kommer att glänsa och stråla! Du får större bröst, ungdomligare hy och vitare tänder.
För att inte tala om hur smart, populär och politiskt korrekt du blir! Kör, bara kööör!
Och under tiden Ni gör det så går jag och KÖPER inpackningar och krämer.

(Jag hade banan/avokado-moset i håret typ 30 minuter. Plus att jag blandade med mixerstav så att det blev en slät kräm...
Skölja, duscha, tvätta, skölja och skölja lite till.
Hur fan får ur skiten?! Varför kan ingen informera om det?
Eller är det meningen att man ska gå runt med intorkad banan i håret?
Bananflagor som ser ut som mjäll.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback