72% bitter.

För att endel saker är så orättvisa.
För att Svansis ska på julbord med jobbet på lördag.
I Rättvik. När John Lindberg Trio spelar.
För att på MITT jobb skickar teamledaren massmail och undrar om vi vill att det ska serveras julmat på dagtid eller om vi hellre vill att dom bokar in en kväll.
Ja, i fikarummet såklart.
Jag vill inte ha deras julmat alls; jag vill ha rockabilly-julmat...
För att DHL verkar vara lite dumma i huvudet som tycker att jag ska promenera till Forssa i 20 minusgrader och hämta ett paket.
1. Det är för kallt.
2. Mitt knä, eller vad det nu är, vill inte gå så långt utan paus.
3. JAG vill inte ta en paus i 20 minusgrader.
För att jag måste köpa äckliga sprutor för 1800:- när jag hellre vill köpa annat.
För att norrmän är korkade på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback